FAQ

Garanteret hurtigt levering. Vi sender dag til dag ved bestilling inden kl 13.00. Ved bestilling af Love in a bag sender vi en pakke afsted med det samme. Fra den første i måneden efter, modtager du automatisk din næste Love in a bag. 

Denne leveringsmetode kan KUN anvendes hvis du har et sted hvor pakken må stilles.

Skriv i kommentarfeltet hvor pakken må stilles.

 

Du skal være opmærksom på at pakken ikke bære op og derfor kun sættes i stueetagen- hvis du bor i opgang så sættes pakken kun i opgangen hvis denne er ulåst-.

Hvis pakken forsvinder efter den er sat, er det DIT ansvar. Det betyder at hvis pakken er forsvundet, ødelagt eller andet så skal du selv betale for en ny pakke og indhold.

Din Love in a bag vil blive sendt alle hverdage inden klokken 13.00. Med undtagelse af ikke brofaste øer, eller pakker til udlandet. Du er velkommen til at sende en email angående leveringstid.

Send os en e-mail til info@loppetjansen.dk med dit ordrenummer så vil vi undersøge Track & trace og se hvor pakken bliver af.

Tag ikke i mod din pakke hvis den er ødelagt. Er du i tvivl så åben den i gls pakkeshop eller sammen med GLS, og tjek om at er kommet sikkert frem. 

Er noget i stykker? Så skal du have en en seddel på at pakken var beskadiget ved ankomsten.

Ser du det først senere? Skal du inden for 24 timer kontakte os på info@loppetjansen.dk med ordrenummer, hvad der er sket, og sendt billede af skaden. 

Hvis du modtager din pakke og der mangler i forhold til det du har bestilt, så skal du kontakte os med det samme inden for 48 timer.  Send e-mail til info@loppetjansen.dk

Vi sender til en pakkeshop (hvor du selv afhenter pakken) samt til erhvervsadresser,

Gratis levering ved køb for over 400kr / under 20kg
Vi sender også pakken til levering hjemme ved dig selv, her SKAL du skrive hvor pakken må stilles, da den ellers ikke kan sendes. Bemærk, risiko for leveringen overgår til dig når pakken er stillet og så er det dit ansvar at pakken står forsvarligt.


Da vi kun kan sende pakker på 20kg så vil din pakke blive sendt i flere kasse hvis du bestiller flere ting.

 

Ja det er korrekt vi genbruger så meget som muligt af den emballage vi selv modtager pakker i. Derud over modtager vi også genbrugskasse fra andre butikker. Vi gør dette for at skåne miljøet mest muligt.

Ønsker du af opsige dit abonnement? Helt i orden, du skal blot sende os en email på Info@loppetjansen.dk

De har ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14dage.
 
Fortrydelsesfristen udløbet efter den dag at du modtager varen
 
For at udøve fortrydelsesretten skal De meddel os dette. Deres beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev eller e-mail) vores mail er info@loppetjansen.dk vores adresse finder du nederest på siden.
 
Fortrydelse fristen er overholdt, hvis de sender deres meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen udløber. Varen skal være modtaget retur inden for 14 dage efter fortrydelsesfristen er modtaget.

Varen skal sendes direkte til vores adresse med omdeling – En pakken som vi skal afhente i en pakkeshop eller lign. koster et modtagelsesgebyr på 75kr.


En pakke der komme retur fordi du har glemt at afhentet den ved pakkeshoppen anses ikke som rettidig brug af fortrydelsesretten, og du vil blive pålagt både fragt for fremsendelse og returforsendelse af pakken. Du vil få dine penge retur minus fragtudgifterne. 

Hvis de udøver deres fortrydelsesret i denne aftale, refundere vi alle betalinger modtaget fra dem, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af deres eget valg af en anden leveringsform end den billigste standart levering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder seneste 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelsen om deres beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemføre en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som de har benyttet ved den oprindelige transaktion, medmindre de udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges de inden former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.
 

Varen skal være i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den for at du kan få hele beløbet retur.
Det betyder at emballagen og diverse mærker skal være på varen når den returneres. Varen skal være ubrugt dvs. den skal være fri for hår, snavs og lugt.
Foder og godbidder er fødevare og tages ikke retur af hensyn til fødevaresikkerhed.

Hvis brugte vare sendes retur, så vil vi vurdere hvad vi kan gensælge varen for som brugt dette er ofte 10-50% af den oprindelige salgspris. 


Vi anbefaler at du sender varen retur som pakke, så den kan spores, og du har mulighed for at få erstatning hvis varen forsvinder/beskadiges under transport.
Husk at pakke varen godt ind, da det er dit ansvar når du sender pakken retur.

Du har 2 muligheder for at få dine penge retur.
1.     Beløbet sættes retur på dit dankort/kreditkort eller hvis du har betalt med bankoverførsel sætte de retur til din bankkonto. (Returneres inde for 14 dage fra vores konto til din)
2.     Tilgodebevis(kode) kan bruges i webshoppen (sendes pr. e-mail inden for 1-2 hverdage)

Du har ifølge Dansk Lov, ret til 2 års reklamationsret, dog med forbehold for varens holdbarhed samt korrekt opbevaring af varen.
Reklamationsretten dækker ikke udefra kommende skader, som er indirekte eller direkte forskyldt af brugeren/dyret.

Reklamationsretten dækker skader og fejl, som kan påvises at have været på varen, ved købet.
Hvis du opdager en fejl ved varen skal du kontakte os straks skriftligt på mail til info@loppetjansen.dk og skrive hvori at fejl/mangler består.

Inden du sender en vare retur, som du vil reklamere over, skal du kontakte Loppetjansen.dk på info@loppetjansen.dk

Hvis vi mener at varen skal sendes ind til os, så sender vi dig en pakkelabel som du kan bruge til at returnerer varen med.
Du kan også indlevere varen i vores butik.

Hvad er udefra kommende skader
Det er fx. bid, frost, vand, skidt eller hvis du selv har ændret på produktet. Dette er skal ikke regnes for en fyldestgørende liste over udefrakommende skader, men blot nogle eksempler.
Hundelegetøj bides i stykker kan man ikke reklamere over.
 
Vi dækker kun porto udgifter til returforsendelse og genforsendelse hvis reklamationen er berettiget og hvis der inden returforsendelsen er taget kontakt til os.

 

Adresse:

Loppetjansen.dk

Strandvejen 10

5800 Nyborg

 

info@loppetjansen.dk